WEBMISTRESS DISCLAIMER TAGBOARD

Hello creatures! Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog. This blog is written in Malay and sometimes English.Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a bag tag!
Photo of the everyyear

Postgirl
Perkhidmatan Postgirl boleh dibuat melalui :
Yahoo Messenger
sakura_alyyn@yahoo.com
Email
amaleenhanis@yahoo.com

Cerita lama
Februari 2010 Mac 2010 April 2010 Mei 2010 Jun 2010 Julai 2010 Ogos 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Jun 2011

Perbualan

DarLinks

Abe's blog |Karnadya | Myaarmstrong | Farissa Hany | Hasif Hamsyari

Pengikut

Novel

RM10.90
Story is about a family and how the twins deal with their abang angkat
Classify as 18sx U
Simple. Senang di baca. Ada pictures. Fun. For you kids.
My first novel and maybe the new one will come out next year.
More into childhood memories, awkward moment, missing love, stupidity of the twins.
MY FIRST ATTEMPT. Wohoo! ♪

Coffee Shop

Where I always visit with a glass of choco milk ♥

♥ Body MassIndex Calculations
♥ WikiHow
♥ LuvClothez
♥ News
♥ PakarHowTo

Ucapan pembuka kata
Panda menekan kekunci keyboard @ 2:24 PTG
Orang lain ada blog saya pun ada ya?
Haha. Entah mengapa walaupun sudah ada blog di Livejournal masih lagi ingin mengikut trend remaja-remaja sekarang dengan berblogkan Blogspot. Tak apalah, asalkan hati puas. Kalau nak diikutkan hati, mengapa nak blog sampai ada dua? Hai, manusia.
Sebenarnya, blog di Livejournal tu tak up-to-date langsung. Nak letak cbox, mixpod.com, facebook banner dan etc.on tak boleh. Bukankah menjengkelkan? Haha. Sekarang orang sibuk meletakkan Nuffnang sebagai sumber kewangan mereka. Saya pun tak tahu macam mana benda itu hidup provide money tapi biarlah. Lama-lama tahu juga.
Anyway, rakan-rakan yang lain mana ada guna Livejournal. Memang nampak lame gila kalau guna Livejournal. Macam,
"Leen, you ada blog?"
Ada. Ada.
"Eh, Livejournal tu apa?"
Haha. Memang memalukan. Mungkin dia ingat saya guna blogspot, wordpress atau blog sendiri.Akhirnya semua berdebat betapa hebatnya Blogspot ini. Okay okay. Kita tengok, sehebat mana menatang bernama Blogspot ini. Kalau tak saya blah dalam masa sebulan. Haha.

Jenny Kailing lah yang tanya. Chinese friend saya yang comel tu.

  • Peraturan
    Perhatian adik-adik sekalian.
    Rasanya dah ada peraturan dekat tepi ni -> tapi entahlah. Ramai manusia di muka blogspot ini kadang-kadang pandang dengan sebelah mata. Tak mengapalah. Tanggungjawab saya untuk memberitahu anda balik. Itulah gunanya kawan. Ececeh.
    ::Diingatkan sekali. No vulgarities allowed kerana bukan sahaja akan menjatuhkan maruah namun mencabarkan kredibiliti sebagai anak Malaysia. Jadi, kalau nak tegur cubalah tegur secara berhemah dan saksama.
    ::Saya adalah seorang gadis. Jadi, blog ini pun bertema semacam gadis jugalah kan? Ada bantahan? Ada? Blah sekarang.
    ::Boleh gelar saya macam-macam seperti yang tertakluk di dalam ruangan ini { Panda, Leen , Nik , Amaleen , Hanis } yang lain? Semacam tidak boleh.
    ::Kawan saya kata saya guna bahasa baku. Hoh? Salah? Takkan?
    ::Blog berbahasa Melayu / Enlish. Jadi, bukalah kamus dwi-bahasa anda.
    ::... kehilangan kata-kata. Sudahlah. Silakan membaca. Bye.