WEBMISTRESS DISCLAIMER TAGBOARD

Hello creatures! Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog. This blog is written in Malay and sometimes English.Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a bag tag!
Photo of the everyyear

Postgirl
Perkhidmatan Postgirl boleh dibuat melalui :
Yahoo Messenger
sakura_alyyn@yahoo.com
Email
amaleenhanis@yahoo.com

Cerita lama
Februari 2010 Mac 2010 April 2010 Mei 2010 Jun 2010 Julai 2010 Ogos 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Jun 2011

Perbualan

DarLinks

Abe's blog |Karnadya | Myaarmstrong | Farissa Hany | Hasif Hamsyari

Pengikut

Novel

RM10.90
Story is about a family and how the twins deal with their abang angkat
Classify as 18sx U
Simple. Senang di baca. Ada pictures. Fun. For you kids.
My first novel and maybe the new one will come out next year.
More into childhood memories, awkward moment, missing love, stupidity of the twins.
MY FIRST ATTEMPT. Wohoo! ♪

Coffee Shop

Where I always visit with a glass of choco milk ♥

♥ Body MassIndex Calculations
♥ WikiHow
♥ LuvClothez
♥ News
♥ PakarHowTo

Kucing
Panda menekan kekunci keyboard @ 11:22 PTG
KUCING PERANGAI TAK BOLEH BLAH

Entry kali ini tiada kena mengena dengan Kuching di Sarawak, air mata kucing, atau Miao&WafuPafu walaupun blog beliau ada entry berbaur kucens-kucens sikit. Sudah addict sama Miao & WafuPafu sehingga terbawa-bawa ke alam realiti. Sangat comel mereka bertiga.
Okay, malas mahu membebel.
Ingat lagi tentang entry ini?
Ya. Mereka berempat sudah membesar dalam kadar yang sangat lambat. HAHA. Di samping itu, saya juga telah mention nama mereka ialah A, B , C , D bukan? Sekarang. Tidak lagi. Saya sudah dapat petunjuk ayah pin daripada nama-nama yang comels sekali daripada abang dan adik saya. Kami memang sehati sejiwa :')

Marilah berkenalan lebih lanjut. Ibu mereka tidak akan ditunjukkan kerana perangainya mungkin membawa pengaruh buruk kepada readers... Dan juga bapaK nya.( Sama kes )


:smoke:
Ehem.. ehem. Saya mahu introduce diri saya terlebih dahulu. Saya Candy A/L dot dot dot kamu boleh panggil saya Candy sahaja. TIDAK. Candy Floss itu tidak glemer. Jangan pandai-pandai mahu menukar nama saya, ada understand? Saya mahu bercerita serba sedikit tentang kehidupan saya sebelum saya 'dipenjarakan' oleh tiga orang adik-beladik yang kejam itu. Begini ceritanya...

Ketika sedang menunggu teksi hari berganti malam, saya tersedar ada sebuah keleta berhenti di bahagian kanan saya, tapi senget sikit. Apakah betul ayat inih??

Rupanya, hanya seorang lelaki yang mencuri kereta bapanya untuk melarikan diri ke bandar. Tangannya sangat pelik. Apakah memang begitu bentuknya? Tidak banyak fur seperti saya. ??

"Tiada nama lainkah, Botak?!"

YA. Saya suka nama itu.



Malas mahu membebel pasal diri saya lagi. Sudahlah. Kamu tengok sahaja adik-beladik saya yang lain. Mereka boleh pula diberi nama comels ! Eii... benci.


Hitam itu Fluffy. Tidur itu Leo.
*yawn**purr purr *

Ni hah Kyo.
*nada malas*
Saya tak sukalah menunjuk-nunjuk adik-beladik saya yang comel. Mahu saya tunjuk yang lebih x-strem? Sila minta kebenaran pak cik rumah sebelah *cilok daripada perkataan tuan saya*


Abang merangkap Cotton. Tidur bersepah. Patutlah tuan saya, Amaleen itu asyik membebel setiap pagi dan malam.

Okay, itu sahaja. Nanti tuan saya marah kalau saya guna lama-lama. Nanti habis keyboard dia kena fur saya yang lawa ini.

Bye. Assalamualaikum.



Label: