WEBMISTRESS DISCLAIMER TAGBOARD

Hello creatures! Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog. This blog is written in Malay and sometimes English.Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a bag tag!
Photo of the everyyear

Postgirl
Perkhidmatan Postgirl boleh dibuat melalui :
Yahoo Messenger
sakura_alyyn@yahoo.com
Email
amaleenhanis@yahoo.com

Cerita lama
Februari 2010 Mac 2010 April 2010 Mei 2010 Jun 2010 Julai 2010 Ogos 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Jun 2011

Perbualan

DarLinks

Abe's blog |Karnadya | Myaarmstrong | Farissa Hany | Hasif Hamsyari

Pengikut

Novel

RM10.90
Story is about a family and how the twins deal with their abang angkat
Classify as 18sx U
Simple. Senang di baca. Ada pictures. Fun. For you kids.
My first novel and maybe the new one will come out next year.
More into childhood memories, awkward moment, missing love, stupidity of the twins.
MY FIRST ATTEMPT. Wohoo! ♪

Coffee Shop

Where I always visit with a glass of choco milk ♥

♥ Body MassIndex Calculations
♥ WikiHow
♥ LuvClothez
♥ News
♥ PakarHowTo

Novel
Panda menekan kekunci keyboard @ 7:51 PTG
Novel


Ada terbaca satu komen peminat ( cececeh ) di chatbox web Karnadya.

mirazieya: ape citer pnulis nvel seribu kenangan iaitu amaleen shukri ye?
mirazieya: sy tringin nk tau pkembangannya sbb novel tu best! btw,die hmpir sbaya je dgn sy

Tidak diubahsuai, dimanipulasikan. Ia adalah sumber pertama mengikut Sejarah Tingkatan 1 senang cerita.


Pertama sekali, terima kasih kawanku kerana sudi membaca novel saya yang tak seberapa hasil nukilan budak ( semasa itu ) Tingkatan 3. Sangat menghargai. Anda boleh tahu bagaimana perasaannya apabila ada seseorang ambil tahu tentang kita. Ikuti perkembangan kita. Kan? Kan?

Jadi, saya sangat terharu *sob* dan sama umur? Amazing.

Jadi, tentang perkembangan saya, diumumkan saya sudah ;

berumur 17 tahun, pelajar SPM. Huh, apa punya jawapan sudah.

HAHA. Ok, gurau.

Perkembangan saya tentang novel ialah ;

Insya-Allah, kalau sudah tiada apa-apa perkara yang block perjalanan menulis novel, saya akan duduk, with a glass of Chocolate milk, menaip sampai mata give-up stay awake. Dramatik betul.

Sekarang, manuskrip bukan main banyak dalam komputer. Tapi, jalan cerita tu, aduh! Why me? Why?? Where's the idea?

Haha. Tapi, jangan risau dan panik. Manuskrip yang akan *COMPLETE* dengan jalan cerita yang menarik ( mungkin ) akan saya siapkan :) . Tapi, janganlah harap cerita Love Story ok! Tiada pengalaman dan salah di sisi undang-undang Ibu Bapa saya. Nanti kena saman tidak boleh membeli buku lagi. Menyedihkan.

Tema novel akan datang ini, tiada kena mengena dengan fantasi kerana saya lebih suka melihat dari sudut kehidupan sebenar. Real life. Yang kadang-kadang kita terlepas pandang.

Jadi. Biarlah Seribu Kenangan jadi novel pertama dan tiada yang kedua buat masa ini. Sigh.

Salam :)

Label: