WEBMISTRESS DISCLAIMER TAGBOARD

Hello creatures! Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog. This blog is written in Malay and sometimes English.Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a bag tag!
Photo of the everyyear

Postgirl
Perkhidmatan Postgirl boleh dibuat melalui :
Yahoo Messenger
sakura_alyyn@yahoo.com
Email
amaleenhanis@yahoo.com

Cerita lama
Februari 2010 Mac 2010 April 2010 Mei 2010 Jun 2010 Julai 2010 Ogos 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Jun 2011

Perbualan

DarLinks

Abe's blog |Karnadya | Myaarmstrong | Farissa Hany | Hasif Hamsyari

Pengikut

Novel

RM10.90
Story is about a family and how the twins deal with their abang angkat
Classify as 18sx U
Simple. Senang di baca. Ada pictures. Fun. For you kids.
My first novel and maybe the new one will come out next year.
More into childhood memories, awkward moment, missing love, stupidity of the twins.
MY FIRST ATTEMPT. Wohoo! ♪

Coffee Shop

Where I always visit with a glass of choco milk ♥

♥ Body MassIndex Calculations
♥ WikiHow
♥ LuvClothez
♥ News
♥ PakarHowTo

FALL IN LOVE
Panda menekan kekunci keyboard @ 11:54 PG
FALL IN LOVE.
ye tajuk besar tu. Saya sudah jatuh cinta dan manusia yang saya jatuh cinta ini bukan calang-calang orangnya.

eh, bukan pak cik sebelah rumah kamu ya. Nak kena ni.
Bukan juga dekat SPM yang nak dekat ni.
( SPM itu membencikan, haha )

Tapi dekat seorang lelaki yang T___T tak mahu bagitahu. Kamu dengarlah dia nyanyi dekat saya.
si suara lunak <- aku ugut kau klik cepat!

HAHA. Kamu cemburu? Tak payah. Dia sudah dedikasikan lagu itu buat saya. Para wanita yang lain, sila cemburu. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAUHUKUHUK.

Setiap malam mesti pasang mp3 dan dengar lagu dia. Kamu sebut sahaja, semua saya ada. Tengok? Sudah taksub lah,kan? Bukan. Saya suka lagu dia. Really religious dan ada meaning. Bukan nya macam lagu artis tempatan nyanyi sekarang ni. Entah apa-apa, cinta dekat boypren lah, hati patah lah. Tak ada kerja kah? Tak ingin nak support. Kamu support Panda life di China lagi bagus kan. Kan? Kan?

SAYA JATUH CINTA DENGAN MAHER'S SONG KETIKA BERADA DI MAKKAH. MEMANG 'OPEN my EYES' DUH!

Top song yang saya sangat suka dan saya PAKSA kamu suka juga! Ye, saya kejam orangnya. MUAHAHAHA.

  • FOR THE REST OF MY LIFE
  • THANK YOU ALLAH ( ALHAMDULLILAH)
  • OPEN YOUR EYES
  • BARAKULLAH
  • THE CHOSEN ONE ( was dedicated to Muhammad SWT )
  • ALLAHI ALLAH KIYA KARO ( hindustan duh! XD )
  • INSYA-ALLAH
Sekarang saya nak stop dengar lagu Lady Agar Agar. Haha, comel gila nama dia. Macam tiada faedahlah bukan dengar lagu dia? Sudah, tukar Hitz. FM kepada AGAMA.FM . Haha.

"Maher Zain, I LOVE YOU!"

"What? Kuat lagi?"

"LOVE!"
"Nah mic. Kata dekat everybody kita couple"
"O_____O"

Khayalan tengahhari tamat di sini. (-___-") Susah dapat anak perempuan macam Panda ni kan?


Dah. Itu sahaja entri kali ini, nak pergi study sudah. Apalah membencikan mid-term exam ni!
T___________________________________T
Doakan saya kawan-kawan agar saya tidak koma ketika membuat kertas Add Maths. Haha.


p/s: Lupa nak update entri sempena 'Hari Ibu' yang lalu. T_T sudahlah saya buat 'cupcake' yang sangat comel buat mama saya, boleh terlupa nak update.

Label: