WEBMISTRESS DISCLAIMER TAGBOARD

Hello creatures! Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog. This blog is written in Malay and sometimes English.Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a bag tag!
Photo of the everyyear

Postgirl
Perkhidmatan Postgirl boleh dibuat melalui :
Yahoo Messenger
sakura_alyyn@yahoo.com
Email
amaleenhanis@yahoo.com

Cerita lama
Februari 2010 Mac 2010 April 2010 Mei 2010 Jun 2010 Julai 2010 Ogos 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Jun 2011

Perbualan

DarLinks

Abe's blog |Karnadya | Myaarmstrong | Farissa Hany | Hasif Hamsyari

Pengikut

Novel

RM10.90
Story is about a family and how the twins deal with their abang angkat
Classify as 18sx U
Simple. Senang di baca. Ada pictures. Fun. For you kids.
My first novel and maybe the new one will come out next year.
More into childhood memories, awkward moment, missing love, stupidity of the twins.
MY FIRST ATTEMPT. Wohoo! ♪

Coffee Shop

Where I always visit with a glass of choco milk ♥

♥ Body MassIndex Calculations
♥ WikiHow
♥ LuvClothez
♥ News
♥ PakarHowTo

Family is first priority
Panda menekan kekunci keyboard @ 3:58 PTG

"OMG! Boy, tengok orang tu, dia tidur keluar hingus,"
"eeee, bodek papa, Abe kita pergi makan KFC!"
"Ma, rantai ni lawa. Nak! Nak!"
"Pa, yo!"

Semua tu adalah common talk kalau saya keluar dengan family tak kisah ke pasar malam ke, KLCC ke, ataupun pub. Okay, tipu. Hoho.

Tadi ada Youth Festival'10 yang berlangsung di PWTC. Kalau tak disebabkan kawan-kawan paksa saya memang tidak akan pergi.

Sebelum itu saya tanya papa boleh pergi keluar dengan kawan tak, tapi papa macam tak nak bagi. Mungkin takut saya tumbuk atau bunuh orang ke apa. Highlight, bertumbuk atau bunuh orang. Grr. Saya ganas orangnya, rupanya. Penangan taekwondo kah?
Bukan ke papa patut takut kalau ada orang jahat nak buat apa-apa?
Rupanya dia takut saya bertumbuk atau bunuh orang.
MUAHAHAHAHA. Sapa nak gaduh, mari mari. Come on baby!

Well, overall semua okay. Saya pinjam Rm25.00 aje dengan parents sebab saya tahu kalau saya bawa duit RM50 mata saya akan rambang dan tutup rapat-rapat. Tangan saya akan ambil dan bayar. Ya. Saya lurus bendul orangnya. Kalau orang offer macam tu je, "Adik, murah ni dik, bayar RM5 dapat pensel," saya akan bagi dia dan dapat pensel 2B berwarna kuning hitam yang asgfh^&%^$.

Went to Youth Festival with others ; Yana, Amir, Neesha, Amirah and Izzaty. Even though it's was fun, i felt empty. Uwaa. I miss Boboy's weird crap talk like, "B.O.B tu apa?"
the answer is ; Orang Badan Besar
HAHAHA. Damn it. Then, we don't have to worry about lapar ke, nak beli itu ke apa cause' minta dengan papa gerenti dapat. And of course, yang berkaitan dengan makanan lagilah dapat!

In the end, saya call papa suruh ambil pukul 2.30 petang. I was worn out. Tak boleh tahan. 3 jam yang pertama okay fun. Saya masuk segala contest dan dapat goodies bag. Everytime ada booths yang offer something free, saya masuk macam lupa dunia. Ye, macam Misae mak shin chan. Hahaha. All those tak perlukan money so I save my RM25.00 . Cool la bukan? HAHAHA. I love money and I want to be a billionaire so freaking bad.. buy all those things that i've never had. Masa rehat di sekolah saya makan roti yang RM0.60 gardenia itu sahaja. HAHAHA. Ni bukan sayang duit ni, ni KEDEKUT. -____-
Apa-apa pun, sangat sayang duit sehingga cancel nakbeli bracelet yang sangat lawa tapi berharga Rm24.90. WTFUNNN? Boleh beli Happy Meal McDonald la dude!

Kalau saya susah hati, tengok duit dalam Bank simpanan saya hasil duit royalti, boleh senyum sampai ke telinga. :) Siapa nak kata gila katalah. Gila-gila pun I HAVE MY OWN ACCOUNT BANK WITH MONEY IN IT. Saja bold dan besar nak buat kamu sakit hati ngeh ngeh :p
I even have plans for future nak cari duit - in legal way op cos. Kamu pikir saya kupu kupu malam dalam surat khabar itu kah?
Itu orang tak guna otak je yang buat macam tu. Ye. Saya tengah marah dengan kamu yang tak guna otak. Guna otak otak. Just for teman lelaki sanggup kamu buat macam itu, kamu patut baca entry saya ini yang sangat berguna iaitu > Kapel itu KAPAL. Bacalah amaleen.blogspot untuk menambah ilmu. Ahaks!


I love money. Just give me $5 and I wont ask you for more for next 2 months. HAHAHA.


Plus, keluar dengan kawan we need to dress up. Not like gothic ke, punk or whatever. As long as it's up-to-date dan tak kena fashion police. Nenonenoneno. So, saya TERPAKSA pakai baju yang sangat jarang saya pakai kalau nak keluar. Baju yang comel. yang ada gambar Panda di hadapannya. HAHAHA.
I prefer abe's or boboy's cause' boys punya baju sangat besar dan selesa. Not like girl's punya. Sangat ketat, sarat dan penuh gambar. I hate those. Eww. Eww. Eww.
T-Shirt lengan panjang dan sweatpants itu kegemaran duh. I don't have many choice of clothes dalam closet. Closet? Even closet pun saya tak ada. I only have rack yang tarik tolak tarik tolak. Itu pun masih ada tempat kosong. O_O
Sometimes, saya sangat proud dengan diri sendiri. HAHAHA.

I was starving until Papa fetch me up around 3 o'clock. Kawan-kawan sangat busy nak beli or shopping sana sini so kena ikut mereka. One more point. I prefer family lagi sekali. Kalau cakap lapar je, 5 minit seterusnya perut sudah penuh dengan sate. Yumm. Yumm.

Then, lepas tu semua booths dah visit, akan buat macam bulatan nak berbincang pergi mana lepas tu. omg. Come on guys. Just gerakkan kaki dan ikut gerak hati. Waste of time and saya dah tunjuk muka bosan. Sudahlah goodies bag banyak dan perut lapar. Kalau saya penat, memang saya tak tunjuk senyum dan tak cakap sudah. I prefer stay home depan TV tengok Chowder at Cartoon Network with boboy.
Dan festival itu sangat membosankan. Bagi saya. I don't want bands, dance, shopping festival. Siti Nurhaliza datang ke, debate ke. Cuci mata dengan boys handsome yang bawa gitar. No. No. No. Bosan la kamu! I just want to go to Pesta Buku. Omg. Pesta buku is fun. Saya sangat into those things dan lagi seronok kalau booths tu jual buku yang jual second-hand books only RM5 per book! Heaven! Heaven. Saya kan sangat suka money!
Ataupun pesta haiwan. o_____o ada ke?

Jalan kaki menuju ke pintu utama sangat cepat macam pelesit.Zupp! Zupp! saya melawan arus manusia. HAHAHA. I almost langgar semua orang yang ada di sana. Orang yang pewwit itu saya tunjuk penumbuk T_____T mak aii, garangnya Panda ni.


Wooho. When nampak kereta Myvi Putih dekat pintu masuk PWTC saya dah seronok woot woot. Akhirnya, berakhir sudah penderitaanku yang hanya akan berkesudahan selepas sampai rumah. Saya tak boleh keep up dengan kawan-kawan yang lain nak pergi Midvalley lepas tu. Penat. Penat. Penat. and I want to watch chowder and bau rumah. Haha. Bau rumah, pelik je.

Kena masuk dalam blacklist ni ;

  • Going out with friends is okay, but family is a whole lot better. NO MORE keluar dengan kawan until ada keinginan ke arah itu. Maybe 10 more years. Muahahaha.
Even keluar ke tesco dengan family pun sudah sangat Fun !