WEBMISTRESS DISCLAIMER TAGBOARD

Hello creatures! Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog. This blog is written in Malay and sometimes English.Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a bag tag!
Photo of the everyyear

Postgirl
Perkhidmatan Postgirl boleh dibuat melalui :
Yahoo Messenger
sakura_alyyn@yahoo.com
Email
amaleenhanis@yahoo.com

Cerita lama
Februari 2010 Mac 2010 April 2010 Mei 2010 Jun 2010 Julai 2010 Ogos 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Jun 2011

Perbualan

DarLinks

Abe's blog |Karnadya | Myaarmstrong | Farissa Hany | Hasif Hamsyari

Pengikut

Novel

RM10.90
Story is about a family and how the twins deal with their abang angkat
Classify as 18sx U
Simple. Senang di baca. Ada pictures. Fun. For you kids.
My first novel and maybe the new one will come out next year.
More into childhood memories, awkward moment, missing love, stupidity of the twins.
MY FIRST ATTEMPT. Wohoo! ♪

Coffee Shop

Where I always visit with a glass of choco milk ♥

♥ Body MassIndex Calculations
♥ WikiHow
♥ LuvClothez
♥ News
♥ PakarHowTo

Personaliti = Pokok pilihan
Panda menekan kekunci keyboard @ 1:29 PTG
Entry yang lepas kan saya dah kata.
Saya hack email mama then saya curi segala forwarded mesej yang best best. LOL.
Jadinya, entry kali ni pun best sebab ada kaitan dengan personaliti diri.
Entry kali ni pendahuluan straight forward. Tahap kemalasan hari Ahad yang melampau. Habis. Shut down. Tengok Chowder. Tak habis-habis dengan Chowder tau dia ni.
T____T dah saya ni masih berjiwa kanak-kanak kental lagi.

Okaylah. Sebelum kamu memulakan game ini. Eceh game. Tak. Sebelum itu, kamu ingat dahulu tarikh lahir kamu dan cari di lampiran bawah ini.

Lepas tu, tengok ditepinya pokok apa "kamu belong to". Lepas tu three. Lol. Lepas tu cari.



Panda punya tarikh lahir 24 Oktober 1993 cuba teka umur Panda berapa!
Main teka-teka lak dia. Tak sedar diri umur dah lanjut T__T Fine!
Panda adalah WALNUT TREE!
NYUMM. NYUMM. BURP. Opss.. kantoi sudah.





lepas tu baca apa dia. then semak, betul ke ni?
Memandangkan saya berkuasa mutlak di atas blog ini. Saya nak paparkan tentang personaliti saya dulu.

Walnut tree [ The passion ]

Aik? Macam banyak negative je. HEHE.



Saya strange? Bet I am.

Boboy selalu takut nak cakap dengan kakak dia ni sebab kadang-kadang tanpa alasan yang munasabah dan kukuh tak nak jawab pertanyaan dia. Kejam la bukan? Nak buat macam mana. Saya kan unexpected reactions. Lepastu, boleh bergurau tak ingat dunia walhal baru je bergaduh jelir jelir lidah. Musykil aku.

Unlimited ambitions . Ha? Nak kata apa lagi?

Why I don't have boyfriend up 'till now bukannya sebab "Kapel itu haram". Ah. Okay. Itu salah satu sebab. Tapi juga difficult and uncommon partner. Am I that picky?!

Jealous and passionate. Diam lah. Kau pun sama juga. HAHAHA.

Not always liked but often admired. Huh? Part not always liked tu memang betul sebab saya pun bukannya baik sampai satu dunia suka berkawan dengan saya tapi HAHAHA. Kau salah pilih orang nak admired la kawan.

ingenious strategist tak tahu maksud dia. LOL. Tapi ingenious tu maksudnya have great mental ability. Wth? Bila masa pula ni??

Spontaneous dalam bab menipu. O_O Alamak. Kantoi sudah.



Beberapa "ciri personaliti" Panda sudah anda ketahui tanpa segan silu. Tak malu ke?

Yang lain tu no comment sebab saya sendiri tak tahu diri saya sendiri macam mana nak comment lebih lanjut.

Anda pula bagaimana?



// Entry tamat tiba-tiba tanpa salam sebab rasa sangat malas.

Boring Sunday day!