WEBMISTRESS DISCLAIMER TAGBOARD

Hello creatures! Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog. This blog is written in Malay and sometimes English.Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a bag tag!
Photo of the everyyear

Postgirl
Perkhidmatan Postgirl boleh dibuat melalui :
Yahoo Messenger
sakura_alyyn@yahoo.com
Email
amaleenhanis@yahoo.com

Cerita lama
Februari 2010 Mac 2010 April 2010 Mei 2010 Jun 2010 Julai 2010 Ogos 2010 Oktober 2010 Disember 2010 Januari 2011 Februari 2011 Jun 2011

Perbualan

DarLinks

Abe's blog |Karnadya | Myaarmstrong | Farissa Hany | Hasif Hamsyari

Pengikut

Novel

RM10.90
Story is about a family and how the twins deal with their abang angkat
Classify as 18sx U
Simple. Senang di baca. Ada pictures. Fun. For you kids.
My first novel and maybe the new one will come out next year.
More into childhood memories, awkward moment, missing love, stupidity of the twins.
MY FIRST ATTEMPT. Wohoo! ♪

Coffee Shop

Where I always visit with a glass of choco milk ♥

♥ Body MassIndex Calculations
♥ WikiHow
♥ LuvClothez
♥ News
♥ PakarHowTo

Life life life life. Which one ni?
Panda menekan kekunci keyboard @ 8:51 PG

It's July. July means month. Month means 4 months to left.
Left for?



***

Sekarang, cikgu di sekolah sudah minta IC dan duit untuk buat pekasam.
Eh tak. Untuk daftar masuk Matrik dan IPTA.

When I was Form 3, saya macam sudah set my mind that architecture would be my life. I thought so but then again melangkah ke dunia where you're going to decide yourself without anybody influences is quite challenging. Seriously.

Ingat lagi dengan ( entry kerjaya, click! ) ni? Ada sembilan hah kerjaya aku. HAHAHA. Damn. Banyak yang merapu daripada betul. My top 2 choices are
Yang lain boleh abai ya. Refer back to this particular "Pokok tentukan personaliti anda" . I have unlimited ambitions and I don't think akan letih dengan semua ni. I mean, seriously kalau dalam umur 17 tahun I can handle a lot of things, entah apa aku akan jadi nanti dah dewasa -_-"

In the meantime, I really love science. But, I love arts more.
Eh, mana satu kau ni Panda?

Rasa macam nak cancel Architecture for some unknown reason. Suka hati je main cancel-cancel. SPM pun tak mula lagi. Ceeh.
I would go with second choice kalau ada rezeki di sana Insya-allah. Mom said so. Interior mungkin sesuai dengan saya nanti bolehlah buat living room yang penuh dengan Panda. Hidup Panda. Woot woot!

But also, nak ambil Minor in Psychology. Alang-alang dah masuk science stream ambil la sesuatu yang boleh related dengan "death" life for this past 1 and half year. Nanti budak-budak science stream yang psycho boleh consult dengan I. Wahahaha.

Sekarang cari-cari Uni yang tawarkan course macam ni tapi of course. Ada satu Interior tapi tak ada psychology pula and vice versa. Ah. Boleh botak kepala macam ni.

Oh ya. Kalau adik-adik, kakak Panda nak nasihat kalau nak tahu field course / job / life yang you're going to lead boleh refer to this website doctorjob! Jangan ambil kisah dengan wanita tua di sana, dia memang macam tu.

Private Uni / College macam The One Academy ( TOA ) saya memang kalau boleh nak masuk sana tapi kena ada sugar daddy weh. Salt daddy tak main. Private college / Uni memang choking fee dia tapi quality dia perfect. Impressed dengan artwork student before and after. Memang superb. Wish boleh transform macam itu juga. Ah sudah. Nak jadi ilustrator pulak dah!

Sebelum fikiran bercelaru melayang nak jadi itu ini baik saya signing off dulu. Tak habis pula kan entry ni.

p/s : OHMYGOD. I miss Tony Sensei in art class T__________T Tony come back! Even though you're lousy with tattoo and bulging tummy.
Did I just said something displeases?

Label: